Re: Jaką kupić nagryware DVD z niżej wymienionych ?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:52:19 MET

Użytkownik MadMan madman15@nie-spamo-wac.wp.pl ...

> A ja za 1,9 zł/szt. w hipermarkecie. W zwykłych komputerowych nigdy nie
> umiem trafić, a cena pewnie byłaby w okolicach tego 1,7 (TDK w tym
> hipermarkecie jakieś 1,6 zł, a w komputerowym - 1,5 zł).

ten sklep to wlasnie byl hipermarket. Ale kupiel 40 sztuk - starczy pewnie
na rok :))))

> Pewnie stara dostawa...

moze, niemniej smiesznie to na tej polce wygladało. Najpierw spojrzałem na
te 25, stwierdziłęm ze drogo i juz chciałem sobie odpuscic a tu taka mila
niespodzianka!

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski