R9000Pro na Soltek SL-75KAV - same problemy

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:52:13 MET

Witajcie
Pewnie pamietacie moje problemy z karta na AGP x8 w powiazaniu z plyta
Soltek SL-75KAV. Tak wiec kupiłem karte na AGP x4 - konkretnie Radeon
9000Pro (275/465Mhz, 64MBDDR, 128bit).
http://allegro.pl/item86958383__ati_radeon_9000_pro_64mb_ddr_128bit_vivo_.h
tml
Niestety po zainstalowaniu jej w kpmputerze i wlaczeniu komputera dzieja
sie dziwne rzeczy:
po zainstalowaniu sterowników system referuje po ponownym uruchomieniu ze
nie wykrył sterowników, to samo mówi Calatyst Center.
Co prawda w menedzerze urzadzen karta jest wykryta jako R 9000 (bez PRO),
ale jak wejde w ustawienia ekranu -> wlasciwosci -> zaawansowane to
wszystkie dane sa "niedostepne" - nie ma ani modelu karty, danych o ramdacu
itd. Dodatkowo monitor równiez wykryty jest jako standardowy, i wszystko
dziala na standadowym odswiezaniu (60HZ).
No i oczywiscie nie mozna wejsc do Ustawien Catalyst Center, poniewaz jak
juz wczesniej pisałem - zglasza brak sterowników.
Co jeszcze dziwniejsze - przestał równiez dzialac internet!!!
Po ponownym zainstalowaniu mojego starego GF2 Ti wszystko wraca do normy,
internet dziala, monitor jest wykryty automatycznie, mozna tez wejsc do
programu Catalyst ale oczywiscie widac w nim ze karta jest GF.

Dzialania które przeprowadziłem to:

-oczywiscie odinstalowanie sterowników nvidii

-zainstalowanie 3 róznych rodzajów sterowników do ati:
            rad_w2kxp_omega_2687.exe
            rad_w2kxp_omega_38205.exe (te rowniez probowałem zainstalowac w
wersji standart - nie omega)
            6-2_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_30152.exe

-pozamienianie kart sieciowych na slotach PCI (tu podejrzewałem konflikt),
rowniez wyjecie wszystkich urzadzen na PCI.

No i nie mam pomysłu co dalej...
Moze jednak spróbowac kupic GF a nie ATI...
A moze jest jakis magik w P-niu który za pifko spojrzałby na tego mojego
kompa i cos wymyslił, dlaczego to wszystko nie chce dzialac...
A moze jezeli tez podejrzewacie konflikt przerwan to recznie to poustawiac
w biosie??? Ale to juz wogole nie wiem co czemu przydzielic...

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"