Re: Jakie przywoite głośniczki do SB Live! ?

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 20:55:41 MET

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtah0i$bqs$1@inews.gazeta.pl...

> Jak wygląda sprawa filmów (DVD, DivX)? czy na takim zestawie można
> osiągnąć coś więcej niż zwykłe stereo?
> Obecnie mam SB Live! i nie mam specjalnie zamiaru jej zmieniać ale
> chciałbym dokupić jakieś głośniki. Opisywany przez Ciebie używany zestaw
> można kupić za ok. 100-120zł - tylko zastanawiam się czy dużo stracę nie
> mając 5.1, a jedynie 4.1?

A na SB Live wogóle da się wyciagnąć centrala? Bo na dzień dobry to DTS'a
nie dekoduje ale nie wiem jak jest z DD. Wi wygląda na symulację centrala
tylko. Nie oglądam fimów na kompie ;-)
Gdyby nie było miksowania centrala, to dialogów nie byłoby słychać.

A jeśli koniecznie chce się 5.1 to niestety, ale trzeba zainwestować w
zewnętrzny dekoder DD/DTS 5.1 czy tam 6.1/7.1 ewentualnie zmienić karte.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.