Re: R9000Pro na Soltek SL-75KAV - same problemy

Autor: Tomek <tnovak.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 14:27:14 MET

Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

> Niestety po zainstalowaniu jej w kpmputerze i wlaczeniu komputera dzieja
> sie dziwne rzeczy:
> po zainstalowaniu sterowników system referuje po ponownym uruchomieniu ze
> nie wykrył sterowników, to samo mówi Calatyst Center.
> Co prawda w menedzerze urzadzen karta jest wykryta jako R 9000 (bez PRO),
> ale jak wejde w ustawienia ekranu -> wlasciwosci -> zaawansowane to
> wszystkie dane sa "niedostepne" - nie ma ani modelu karty, danych o ramdacu
> itd. Dodatkowo monitor równiez wykryty jest jako standardowy, i wszystko
> dziala na standadowym odswiezaniu (60HZ).
> [...]

Mialem kiedys to samo: solteku 75DRV i radek 9000. jako ze mialem dojście do
sklepu to wymienilem w kompie wszystko po kolei. od zasilacza po ram oprócz
płyty. z nvidia dzialalo super a z ati tak jak piszesz. co ciekawe stery
zaczely dzialac jak odlaczylem jeden z napedów cd-rom z kanalu
IDE2(cdrom+cdrw). po podłączeniu znowu nie działało - zwis.

pozdrawiam
Tomek