Re: Dwa zlomy = klopoty

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 18:21:45 MET

Oto co MG napisał:
> 1. Bootuje się ze zdrowym "pip" ale nie wykrywa żadnego z wyżej wymienionych
> dysków. Starałem się ustawić "auto" w biosie ale ciągle przy starcie wywala mi
> "Detecting primary master ... NONE", chociaż podłączane dyski startują i
> wyraźnie się obracają. Po czym następuje oczywiście error typu "No system disk
> tralalala" i koniec.
Stawiam na wadliwe dyski twarde (zworki ustawione?). Spróbuj
zabutować z optycznego lub z floppy, z dosa np.

> 2. Tu z kolei komputer startuje, zapala obie kontrolki, wydaje z siebie owo
> zdrowe "pip", chwile milczy i znowu takie samo "pip"... w nieskonczoność.
> Kontrolki się świecą, dyski nie startują i wogole dziwnie się zachowuje.
> Starałem się do niego przełożyć 4MB ramu z kompa nr 1 myśląc, że może ma problem
> z pamięcią, ale z owym ramem reaguje tak samo.
Rozebrać na kawałki i składać dokładając po kawałku. Czasami się
okazuje że jest wetknięta jakaś niesprawna/przypadkowa karta, czy
pamięć jakas wadliwa... Przedtem zresetować bios.

--
Jacek - K7S5A user