Re: Dwa zlomy = klopoty

Autor: <zlev_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 19:08:05 MET

> Stawiam na wadliwe dyski twarde (zworki ustawione?). Spróbuj
> zabutować z optycznego lub z floppy, z dosa np.

> Rozebrać na kawałki i składać dokładając po kawałku. Czasami się
> okazuje że jest wetknięta jakaś niesprawna/przypadkowa karta, czy
> pamięć jakas wadliwa... Przedtem zresetować bios.
>

> --
> Jacek - K7S5A user

Dzieki. Wyjąłem bateryjkę biosu i włożyłem spowrotem. Wytargałem kartę sieciową
i graficzną. Teraz komputer startuje iwydaje 3 piski: długi i 2 krótkie, co ma
oznaczać wg. dokumentacji błąd parzystości RAMu :-(. ie rozumiem, jest 1 kość
64MBowa wiec nie powinno być problemu... no chyba, że i ona jest kropnięta.