Re: Benq 1650 Vs płyty DVD

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 17:01:07 MET

Użytkownik "mgs" <magness2_TOUSUN_@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:dt9m6j$1pp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Z DVD jest tak samo - jaśniejsze nagrywają się gorzej. Nie znaczy to że są
> jakieś fatalne, ale z nimi miałem większe problemy niż z tymi
> ciemniejszymi. :)

No odczyt tych CD-R też ma wiele do zyczenia. Nagrywam na nich mało ważne
dane, czy do testów używam.
Z tanich DVD się wyleczyłem. Swego czasu trochę kombinowałem bo ceny były
wysokie, ale ostatnie jakie kupiłem to były Vobisy takie białe z czerwonym
nadrukiem - połowa od razu w kosz a druga połowa po tygodniu-dwóch od
nagrania.
Najbardziej chwalę Dysany DVD+R x2,4 takie czarno-czerwone - no płytki
zajefajne - ani jeden kosz, wszystkie chodzą do dziś.
Te nowe są już nie-tego a starych nie ma, więc kupuję Verbatimy MCC
ewentualnie TDK ale ostatnio trafiłem na CMC, choć nie nażekam na razie.
Zobaczy się po czasie.

Pozdro.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.