Re: Do uzytkowników BenQ 1640

Autor: Artur Marianski <artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 17:04:48 MET

Użytkownik "Hotmaster" <hotmaster@wywal.fr.pl> napisał w wiadomości
news:dta3hi$jg2$1@news2.ipartners.pl...

> U mnie wszystkie opisane przez Ciebie problemy nie występują.
>
> Btw. nie jestem pewien ale gdzieś przeczytałem że wgranie firmware
> powoduje utratę gwarancji wiec chyba masz problem.
>
> Pzdr.

Ok, dzieki za odpowiedz. Widocznie trafila mi sie wadliwa sztuka.
A wgranie firmware, ktory wraz z flasherem i instrukcja bezpiecznego uzycia
udostepnia producent na swojej stronie nie moze powodowac utraty gwarancji,
to by bylo zupelnie bez sensu. Bo w koncu po co to wystawiali ?

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *