Re: Benq 1650 Vs płyty DVD

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 17:10:25 MET

Dnia 18.02.2006, o godzinie 22.12.50, na pl.comp.pecet, Tytan napisał(a):

> Benq 1650 Vs płyty DVD
> Jakiej firmy płyty kupować do nagrywarki DVD 1650 ( chce żeby płyty te długo mi
> służyły )

Wszystkie jakie sprawdzałem trawi. Czyli najgorsze Frogi, Manty, Hawki,
Titanumki czy Tesco. Trochę lepsze to Maxellki (te o dziwo miały więcej
błędów Pi i Pif od Tescowych) czy Dysany (błędy jak przy Tesco).
Podejrzewam, że w płytach Tesco błędy będą rosły w czasie o wiele szybciej
niż w Dysanch czy Maxellkach. Ale jeżeli chcesz, żeby płyty chodziły dłużej
to celuj w Verbatimy czy TeDetKi. Ilość błędów Pi i Pif w porównaniu do
powyższych znikoma. Zresztą sam sobie posprawdzaj, bo nagrywarka obsługuje
sprawdzanie Pi/Pif. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*