Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 15:04:21 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał:

> Nie jestem zraniony, bo jestem baaardzo zadowolony z zakupu kilku już
> nagrywarek DVD marki LG.

No i fajnie, ja niedługo też muszę kupić coś niskobudżetowego do 200 PLN, na
której prawdopodobnie będą wypalane równie niskobudżetowe płyty. I naprawdę
jest mi obojętne, czy będzie to Goldstar czy NEC. Ma nagrywać w miarę pewnie
na "beleczym", prędkość i trwałość napędu są na drugim miejscu (docelowo
będzie coś na SCSI). Dlatego czytam różne, jak to byłeś uprzejmy stwierdzić,
"bzdury". W tym Twoje posty też. ;-)

> Te cytaty były właśnie agresją w stronę nagrywarek DVD. Zrozumiałbym
gdybyś
> kierował się własnym doświadczeniem i próbował rozładować swój ból na
> grupie. A tak Twoja mała wojenka jest czystą teorią.

Wojenka? To tylko rozpoznanie. Ale po natknięciu się na przeważające siły
"wroga", należy odpowiedzieć ogniem.

JoteR