Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 14:28:16 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dt9r4s$evk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może ja niedowidzę, ale nie znalazłem swojego nazwiska na liście
redaktorów
> cdrlab, więc co mam brać pod uwagę? Zranioną miłość własną posiadacza
> nagrywarki ze stajni Goldstara? Lecz swoje kompleksy na forum cdrlab-u.

Nie jestem zraniony, bo jestem baaardzo zadowolony z zakupu kilku już
nagrywarek DVD marki LG.

> Jeśli nie trafia do Ciebie prosty fakt, że te "bzdury" były cytatami, to
> może pomyśl nad zmianą okrycia głowy, bo ten moherowy berecik chyba za
> bardzo Cię uwiera. Nie widzę innego wytłumaczenia dla tego ładunku agresji
> skierowanego w moją stronę za przytoczenie _cytatów_.

Te cytaty były właśnie agresją w stronę nagrywarek DVD. Zrozumiałbym gdybyś
kierował się własnym doświadczeniem i próbował rozładować swój ból na
grupie. A tak Twoja mała wojenka jest czystą teorią. To tak jakbyś
stwierdził, że Audi A3 to nieudany samochód, bo np tak wyczytałeś w gazecie.

--
pozdrawiam