Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 13:44:50 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dt8eg2$5bc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Obrzydliwe insynuacje, bo przecież nowe Goldstary palą wszystko i już.
> Czajson locuta, causa finita ;-)

To, że piszesz brednie i czytasz brednie to nie mam wątpliwości. Niech
świadzczą o tym jakże świetne wyniki osiągane we wszystkich "wcale
niesponsorowanych" testach nagrywarki Liteona, na które narzeka tak wiele
ludzi i z których 2 na 3 trafiają do serwisu.
I co z tego, że taka nagrywarka nie potrafi odczytać nagranej przeaz siebie
płyty DVD. To nieważne bo JoteR wie lepiej jak nagrywa moja nagrywarka na
podstawie opinii jaraczy zielska.

--
pozdrawiam