Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 14:15:43 MET

"Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał:

> A może te testy były robione na płytach z Tesco albo Reala gdzie trafiają
> same odrzuty produkcyjne? Tego oczywiście nie wziąłeś pod uwagę,

Może ja niedowidzę, ale nie znalazłem swojego nazwiska na liście redaktorów
cdrlab, więc co mam brać pod uwagę? Zranioną miłość własną posiadacza
nagrywarki ze stajni Goldstara? Lecz swoje kompleksy na forum cdrlab-u.

> lub np tego że pan Włodek czy Mietek miał BIOS w wersji beta?

W wyrobie skierowanym do użytkownika końcowego? Wystawiasz świetne
świadectwo producentowi.

> Takie bzdury to możesz pisać w listach do Kółka Gospodyń Domowych albo
Kółka
> Różańcowego Ojca Rydzyka.

Jeśli nie trafia do Ciebie prosty fakt, że te "bzdury" były cytatami, to
może pomyśl nad zmianą okrycia głowy, bo ten moherowy berecik chyba za
bardzo Cię uwiera. Nie widzę innego wytłumaczenia dla tego ładunku agresji
skierowanego w moją stronę za przytoczenie _cytatów_.

JoteR