Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 13:54:26 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:dt9n04$pdc$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, bo wyroby Goldstara ani mnie ziębią, ani palą. Przytoczyłem wyniki
> testów wykonanych dla konkretnego napędu dostępnego w Polsce, wypalającego
> dane na nośnikach dostępnych dla klientów polskich, czyli dla Panów
Mietków
> i Włodków. Co tu ma do rzeczy germański "ranking rankingów"? W jaki sposób
> odzwierciedla on konkretne parametry dla danego napędu? Jeśli masz inne
> wyniki dla modelu 4167, to podaj odnośnik do konkretnego raportu z testów,
> mających na celu określenie "wybredności" tego napędu. Bo o tym parametrze
> była mowa, a nie o ogólnej ocenie napędów firmy Goldstar.

A może te testy były robione na płytach z Tesco albo Reala gdzie trafiają
same odrzuty produkcyjne? Tego oczywiście nie wziąłeś pod uwagę, lub np tego
że pan Włodek czy Mietek miał BIOS w wersji beta? Nawet nie wiesz ile błędów
było na płytkach nagranych moim starym NEC 3520. I co mam powiedzieć, że
jest zły pomimo tego, że po roku można odczytać każdą płytkę?
Takie bzdury to możesz pisać w listach do Kółka Gospodyń Domowych albo Kółka
Różańcowego Ojca Rydzyka.

--
pozdrawiam