Re: Nagrywarka LG czy NEC

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 13:06:16 MET

"miab" <miwa14@wp.pl> napisał:

> To nie jest ranking popularnośći tylko ranking rankingów ocen
> wg. czasopism niemieckich

Ja, ja, naturlich. Deutschland uber alles?

> A ma do rzeczy bo się licytujesz

Nie, bo wyroby Goldstara ani mnie ziębią, ani palą. Przytoczyłem wyniki
testów wykonanych dla konkretnego napędu dostępnego w Polsce, wypalającego
dane na nośnikach dostępnych dla klientów polskich, czyli dla Panów Mietków
i Włodków. Co tu ma do rzeczy germański "ranking rankingów"? W jaki sposób
odzwierciedla on konkretne parametry dla danego napędu? Jeśli masz inne
wyniki dla modelu 4167, to podaj odnośnik do konkretnego raportu z testów,
mających na celu określenie "wybredności" tego napędu. Bo o tym parametrze
była mowa, a nie o ogólnej ocenie napędów firmy Goldstar.

JoteR