Re: jak "przyciszyc" chiefteca 400w ?

Autor: kesser <kesser_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 13:26:12 MET

> mialem acbela 400w i chodzil glosniej od pralki ruskiej, ten jest dosc
> cichy przed zalaczeniem wysokich obrotow. a do ingerencji jestem gotow
> :) to tylk zasilacz za 200zl a nie karta graficzna za 900 :)

Właśnie wyciszyłem swojego chefteca 420 wywaliłem wentylator wyciągowy i
wstawiłem arctica (żeby nie lutować wpiołem go w płytę on i tak ma
własny czujnik) i jest zdecydowanie ciszej. Jako że drugi wentyl ma
trochę nietypowy rozmiar rozważam dwie możliwości wywalić go i zostawić
dziurę lub przepiąć go na 5v. Mi normalna 80 mm nie wejdzie nie minie
się z wiatrakiem procesora :-(. Do tego zamontowałem z przodu arctica
wciągającego powietrze i z tyłu obudowy pod zasilaczem wyciągowy. Myślę
że niczym to nie zaszkodzi. (fakt gwarancja na zasilacz poszła się ...)