Re: pytanie sondażowe...

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 13:29:51 MET

Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt733h$8i5$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam pytanie odnośnie waszych doświadczeń serwerisowych czy moze raczej
> pseudo-serwisowych :)
>
> Co wam przez nieuwage lub brak wiedzy udało sie spalić lub zniszczyć w
czasie
> serwisu- u siebie lub w innym komputerze:)
>
> P.

Bardzo ciekawy temat :), oprócz nie których doświadczeń podobnych do
kolegów powyżej mnie udało się:
-wsadzić pamieć DDR odwrotnie to banku pamięci i uruchomić komputer, troszke
zaśmierdziało ale od razu się pokapowałem i pamięć o dziwio działa do
dzisiaj tylko że dwa piny na niej są czarne od spalenizny :)