Re: cichy maxtor 160-250GB SATA

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 00:34:24 MET

Bucz wrote:
> w tej chwili mam w w kompie 120 WD1200 western digital ATA i to jest
> porazka! mam ustawione skrypty czyszczace pamiec swap o 5 w nocy i
> czesto jest tak ze dysk tak chrobocze ze sie budze

To dobrze, że w ogóle jeszcze działa - tylko czekać, aż zacznie padać
mechanika i głowice dodadzą efektów force feedback dla HDD.

> tym razem zaufam "umierajacej marce" MAXTOR
> co cichego polecicie mi z tej 'stajni' ?
> wazne zeby to nie bylo ciche tylko przez pierwszy tydzien... a najlepiej
> na dlugo dlugo dlugo...

I słusznie. Od pewnego czasu śpię w jednym pokoju z dyskiem DiamondMax
10 160 GB i naprawdę złego słowa nie można o nim powiedzieć. Delikatnie
słyszalna jest praca głowic, natomiast nie ma żadnego świstu (czy czegoś
podobnego) obracających się talerzy.

--