cichy maxtor 160-250GB SATA

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tb2.cy_ROT13>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 11:53:33 MET

chce kupic cichego maxtora o "rozpietosci talerzy" 160-250GB

w tej chwili mam w w kompie 120 WD1200 western digital ATA i to jest
porazka! mam ustawione skrypty czyszczace pamiec swap o 5 w nocy i
czesto jest tak ze dysk tak chrobocze ze sie budze

tym razem zaufam "umierajacej marce" MAXTOR
co cichego polecicie mi z tej 'stajni' ?
wazne zeby to nie bylo ciche tylko przez pierwszy tydzien... a najlepiej
  na dlugo dlugo dlugo...

--
Bucz
www.firepunch.net - Internet - Rzeszow i okolice