Re: Starszy komputer i magistrala - pytanie

Autor: Mariusz <spamerze_to_zly_adres__at_com.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 00:24:44 MET

On Sat, 18 Feb 2006 22:48:29 +0100, "Czajson" <rookie@rookie.cy>
wrote:

[ciap]
>Nie no sorry ale nie wiem w co można grać dzisiaj na takiej karcie :P

Przecież nie będę grał w nowe gry na tym komputerze.
Do nowych mam Athlona 64 2800.
Chcę zmodernizować choć trochę starszy komputer i na pewno są różnice
pomiędzy kartami Riva TNT2 a np. Radeon 7000.
Tym bardziej przesiadka z 8 MB Intela na kartę 32 MB czy to Rivę czy
też Radeona na pewno zaowocuje przyspieszeniem w starszych grach.

Mariusz