Re: Jak nagrać pliki *.bin ?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:36:02 MET

Czajson zapodał(-a):
> Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Skoro pisze się tutaj o sprzęcie to obowiązuje pewna zasada - pytania NTG
> kieruje się na właściwą grupę nie udzielając odpowiedzi.
> Taka mała uwaga

Nie podoba mi się Twoja zasada - taka mała uwaga.
Odpowiedź była jedno zdanie; nie każdy ma internet od długiego czasu,
więc złośliwość przy odpowiadaniu "świeżynkom" więcej szkodzi,
niż pomaga grupie.
Wyprodukowałeś właśnie 2 niezbyt potrzebne posty + teraz ja Ci odpisuję,
potem Ty będziesz dyskutować o grupie pl.comp.pecet (no bo przecież
już napisałeś 10 postów) i tak się tworzy durny flame...
<EOT>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,