dekodowanie dvd przez różne grafiki

Autor: Ramiel <ramiel_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:47:36 MET

witam ziomkowie

jaka karta graficzna najlepiej obrabia dvd ? mam radka 9550 i śnieży obraz i
jest do kitu.
chodzi o to żeby obraz był jak żyleta tak jak w stacjonarnym kinie domowym
na tv cyfrowym

geforce 6800 - pure video technology
a.. Adaptable programmable video processor
a.. MPEG video encode and decode
a.. High-definition MPEG-2 hardware acceleration
a.. High-quality video scaling and filtering
a.. DVD and HDTV-ready MPEG-2 decoding up to 1920x1080i resolutions
a.. Dual integrated 400 MHz RAMDACs for display resolutions up to and
including 2048 × 1536 at 85Hz
a.. Display gamma correction
a.. MicrosoftR Video Mixing Renderer (VMR) supports multiple video windows
with full video quality and features in each window

czy radki nowsze ? zależy mi na waszej opinii bo jak już kupię kartę to ma
by git i spoko

bywajcie