Re: Re: Re: Re: Re: OS czy może raczej H/W!?

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:33:23 MET

On Sat, 18 Feb 2006 13:29:18 +0100, Czajson wrote:

> Hmm, od czasów jak miałem Abit NF7-S i zainstalowany na tym WinXp z
> SP1 (zintegrowane) to wogóle nie musiałem instalować sterów do USB
> 2.0
Nie mowie, ze nie. Glowy nie dam, bo teraz siedze na Slackware - ale jak
pod win chcialem zainstalowac te drivery USB2.0 (z CD od Abita) to zawsze
taki komunikat w stylu. "Zainstaluj SP2 a potem spróbuj ponownie" Druga
strona to to - że na siłę tego USB2.0 nie potrzebuje - ale niesmak
pozostaje :) 3mSie