Re: pytanie sondażowe...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:27:12 MET

Pawel zapodał(-a):
> Witam
> Mam pytanie odnośnie waszych doświadczeń serwerisowych czy moze raczej pseudo-serwisowych :)
> Co wam przez nieuwage lub brak wiedzy udało sie spalić lub zniszczyć w
> czasie serwisu- u siebie lub w innym komputerze:)
> P.

Rozumiem, ze mówisz o współczesnych wyczynach ;) Komputerami zajmuję się
tak z 16lat, co mi się udało:
- podłączyć zły zasilacz (zbyt wysokie napięcie) do Atari 130XE
- nie tak dawno: podłączyć do stacji dysków zasilanie w czasie działania systemu
(nie wiem czemu, ale zasilacz i stacja padły przy tym)
- w czasie ogromnych upałów, podczas awarii chłodzenia w serwerowni pot idealnie wpadł
do wnętrza switcha i zwarcie
- wsadziłem kość pamięci 512MB do starego Compaq, który nie obsługiwał tak dużych
pamięci i kość tak się spaliła, że aż się sticker stopił.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,