Re: Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:26:07 MET

Użytkownik "Mariola" <biusciastaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:563d.000000cc.43f70b60@newsgate.onet.pl...

> Dobra kupie jednak nagryware DVD firmy Benq tylko nie wiem jeszcze jaki
model
> tzn. BENQ DVD&#177;RW DW 1650 OEM ( 150 zł ) czy BENQ DVD&#177;RW DW 1655
LightScribe OEM
> ( 200 zł ). Czy ten pierwszy model do użytku domowego mi wystarczy ? (
będe
> nagrywała góra 3 płyty na miesiąc ).

Druga od pierwszej różni się generalnie tym, że będziesz mogła wypalać
etykietki na górnej części płyty. Oczywiście do tego potrzebne są specjalne
płytki LightScribe - koszt ok. 3-4zł za wersję BOX

> a tak poza tym to jakiej firmy kupować płytki do nagrywarek DVD Benq ?

Nagrywać można na wszystkim ale ja się przekonałem już dosyć dawno, że warto
inwestowac jedynie w Verbatimy jeśli dane mają trochę poleżeć. Jak nagrywasz
coś na krótki czas to kupuj coś taniego. W miarę dobre są płytki BenQ.

--
pozdrawiam