Re: pytanie sondażowe...

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 13:51:17 MET

Pawel, napisales:
> Co wam przez nieuwage lub brak wiedzy udało sie spalić lub zniszczyć w
> czasie serwisu- u siebie lub w innym komputerze:)

- podłączenie pracującego zasilacza do WD800JB. Dysk nie przeżył, cisza po
podłączeniu (dopiero później dowiedziałem się, że to tylko zwarcie w
zenerce).
- upuszczenie z 2-3 cm pracującego dysku Seagate. Dysk nie przeżył, cisza po
podłączeniu (nie wierzę, że to awaria mechaniczna - może siedział w nim
jakiś czujnik przyspieszenia?).
- strzał ładunkiem statycznym w kość flash w obudowie TSOP (choć byłem na to
uczulony). Kość nie przeżyła (wymieniłem na nową).
Więcej grzechów nie pamiętam. ;)

k,