Re: Czy to prawda, że nagrywarki DVD firmy Benq są najlepsze ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 16:51:53 MET

> Nagrywać można na wszystkim ale ja się przekonałem już dosyć dawno, że
> warto
> inwestowac jedynie w Verbatimy jeśli dane mają trochę poleżeć.

Jesli chodzi o dvd markowane przez Verbatim to nie wiem jak jest - bo nie
uzywam. Nie uzywam bo skreslilem firme po tym jak z dostawy 50 plytek cd
ponad polowa poleciala do kosza przy probie nagrania. IMHO marka w sprzecie
nic juz aktualnie nie gwaratuje i mozna kierowac sie tylko fabryka
pochodzenia sprzetu.

btw... rozkrecam ostatnio kilkuletni monitor crt Panasonic (przez wielu
ludzi firma uznawana za wiodaca na rynku rtv) a tam kineskom Samsung (firma
uznawana przez tych samych wielu ludzi za tajwanski gniot :-)

::f::