Re: cichy maxtor 160-250GB SATA

Autor: nemo <skasuj.nemo_at_skasuj.komtur.com.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 18:07:26 MET

Bucz napisał(a):

> tym razem zaufam "umierajacej marce" MAXTOR
> co cichego polecicie mi z tej 'stajni' ?
> wazne zeby to nie bylo ciche tylko przez pierwszy tydzien... a najlepiej
> na dlugo dlugo dlugo...

Ja zaufałem. Po dość długich dywagacjach wybrałem dysk z serii MaxLine
III (16MB bufor). Podczas pracy słychać, jak wymachuje głowicami, ale
łożyska są ciche i dysk ma przedłużony MTBF (zdaje się 1 mln h).
Marka nie jest w sumie taka "umierająca" - firma nie pada - łączy się z
byłym konkurentem. :)

Pozdrawiam,
nemo

--