Re: jaki GPU lepszy?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 19:44:46 MET

Użytkownik "PAndy" <pandrw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt439d$f9d$1@news.dialog.net.pl...

> ciach... :-)

No, ja już wybrałem, bo w zasadzie mam teraz MX440-8X 64 DDR i jako tako to
działa, ale kupiłem jeden program (dużo obiektów 3D i faktur) i faworyzuje
on karty na Dx9.0c (ta mała literka "c" ma wielki dla mnie wpływ przy
wyborze) i raczej nie dostanę lepszej karty do 250zł pod ten program (myślę
o nowej, a nie okazji na Allegro). Microstar 6200A 128MB DDR, DVI będzie
mnie kosztować w KT 191 zł, więc całkiem nieźle. A aż takim maniakiem nie
jestem. Ale długo dochodziłem do tego wniosku i dużo mi pomogliście, dzięki
za to!

A swoją drogą, to ATi miało swoje pięc minut, a jak patrzyłem na inne
wykresy to dziś nie wypada klarownie... Ja nie kupuję karty do podkręcania,
więc to także zaważyło. Może z większą kasą bym znalazł jakąś ATi, ale do
nVidii mam większe zaufanie (to już któraś z kolei i wszystkie fajne) i
zależy mi na dobrym działaniu sprzętu, a nie bawieniu się sterownikami.
Myślałem o ATi, ale do tego kompa musi iść pewniejsza (patrzę przez soft i
kompatybilność). No mógłbym jeszcze szukać firmy całej karty, ale... ine są
droższe. Microstar to bardzo dobra firma i chyba nie będę żałował.

Jeszcze raz, DZIĘKI !!!