Re: jaki GPU lepszy?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 16:54:39 MET

red w wiadomości <news:dt4mm7$pur$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

Hehe, uderz w stół, a flamewarowcy się odezwą...

> Gargamelu przejdź do obecnych czasów, to było kilka ładnych lat wstecz,
> na dodatek wyłącznie przy jednej serii kart.

Chyba masz problemy z czytaniem tekstu z jego kontekstem - pisałem gdzieś
coś o tym, że takie zjawiska występują teraz? Czy może chodziło o to, że
Pandy podając niepełną informację przypisał znaną ogólnie uczciwość firmy
nvidia firmie ati, co było odwróceniem kota ogonem i delikatnie mówiąc nieco
niesprawiedliwym postawieniem sprawy?
A uczciwość to takie coś, co firma ma lub nie, niezależnie od tego, jaki
teraz mamy rok :p.

> A to teraz jest inaczej? Ati robi tylko referencyjne wersje kart (tak
> jak nVidia) resztę produkują inne firmy jak właśnie Sapphire, Gigabyte,

Ty w ogóle przeczytałeś, co napisałem? Bo nie wydaje mi się.
Hint: w tamtych czasach producenci obozu nvidia mieli już duże zaplecze i
doświadczenie w produkcji kart graficznych nvidii, oboz ati (i jego linie
produkcyjne) był jeszcze relatywnie świeży, w naturalny sposób bardziej
podatny na problemy. Obecnie sytuacja jest wyrównana, i odniesienie
problematyczności obecnych kart do ich poprzedników z tamtego okresu jest
mało obiektywne.

> A to Ati robi sterowniki .NETowskie? Łał....

Ponieważ nie potrafisz, albo nie chcesz (a pewnie jedno i drugie) czytać ze
zrozumieniem, nie widzę sensu odpowiadać na to "pytanie".

> Stereotyp, na dodatek nie aktualny. Poczytaj artykuł, link już podałem w
> tej dyskusji.

W działce jakości obrazu w filmach cały czas aktualny, nie potrzeba
artykułów i cudzych (opłaconych lub nie) oczków, mam własne - wystarczy
popatrzeć tu i tu :p.

> Sorry winnetou, jak masz takie pojęcie o sprzęcie i oprogramowaniu,
> kiedy mieszasz producentów GPU z producentami całych kart, sterowniki z
> platformą .NET - nie ma w ogóle o czym dyskutować.

No z tobą na pewno nie, podobnie jak z każdym innym flamewarowym trollem,
wykazującym się brakiem zdolności czytania ze zrozumieniem (i bez),
fanatyzmem, a przede wszystkim chyba złą wolą (tak, ciężko mi zrozumieć, że
mój tekst, a nawet poszczególne słowa, można tak wyrwać z kontekstu i nie
zrozumieć, lol).
I nie muszę pisać tu tak, żeby każde dziecko w wieku przedszkolnym
zrozumiało, o co chodzi.

--
  Gargamel