Re: overcloking athlon pytanie

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 11:07:47 MET

botanix napisał(a):

> Ani to bezpieczniej, ani stabilniej.Podkręcony procesor aby działał
> stabilnie często wymaga zwiększenia napięcia, należy oczywiście wiedzieć
> ile...IMHO nie uszkodzisz procerora dając mu np. 50% większe napięcie niż
> początkowe, wszystko zalezy od tego jak dobrze odprowadzisz ciepło...a więc
> i ryzyko praktycznie żadne...podkręcasz, zwiększasz napięcie, testujesz i
> tak do oporu...jak niestabilnie to zwiększasz napięcie ( oczywiście w
> ekstremalnych przypadkach potrzebny w miare solidny zasilacz ), jak za
> ciepło to kupujesz lepszy chooler ;).BTW ja swego czasu podkręciłem
> [...]

Ty mowisz o zupelnie innym procesorze - na tyle odmiennym ze nie sposob
go porownywac do tego celeraka ktorego mam ja. Tutaj nie trzeba
inwestowac w specjalne chlodzenie bo przyrost temp po takim OC jest
niewspolmiernie maly do osiagnietej w ten sosob wydajnosci. Niewierzysz-
sprawdz i sie wypowiadaj dopiero (konkrenie Celerona D 320 na s. 478
srawdz).

Pzdr, OMSON