Re: overcloking athlon pytanie

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 09:27:17 MET

MadMan napisał(a):

> Po ustawieniu zbyt wysokiego napięcia niestety nie zawsze. Co prawda ja
> się nie spotkałem z uszkodzeniem w taki sposób, ale też znajomi są w
> miarę rozsądni.

Nie podkrecam napiec - jedynie FSB (bo tak jest bezpieczniej i
stabilniej) Poza tym recznie ustawiam timingi dla kosci (tzn jesli daje
tyle w tylek calemu kompowi to timingi TYLKO z SPD bo inaczej lipa -
komp nie wstanie) Tudziez przestawiam mnoznik pamieci i tez dziala ale
wtedy FSB nie ustawiam na 200MHZ tylko na 166MHz i mam odpowiednio
procka chodzacego jako 2,4@3GHz (18x166) RAM smiga z taktowaniem 415MHz
(2,5x166).
Moja ulubione ustawienie przy pamieci PC3200 i Celeronie D 320 to
18x200MHz dla procka i 2x200MHz dla pamieci - wychodzi 2,4@3,6GHz a RAM
nominalnie jako 400MHz.

Pzdr, OMSON