Re: Radeon PCI-E 256 - proszę o opinię

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 14:34:20 MET

Michal Bien w wiadomości <news:Xns9768CB8DFA55Bmbien@127.0.0.1> napisał/a:

> Inna sprawa czy Ascka grywa w roznew "qlejki" i doomy - jesli nie to
> dla PCI-E IMHO tansza i lepsza karta wydaje sie np taka:
>
> http://allegro.pl/show_item.php?item=85544731
>
> Oczywiscie aukcja nie moja ani nikogo znajomego. Az zaluje ze nie mam plyty
> z PCI-E bo chetnie przesiadlbym sie z obecnego Sapphire R9550, ktory ma
> wybitnie wpieniajacy wentylator. Niestety nie widzialem zadnego porzadnego
> X1600PRO w wersji AGP z tak rozwiazanym chlodzeniem, a wymiana plyty na

W wersji AGP widziałem i słyszałem (a raczej nie słyszałem w wyciszanym skąd
inąd komputerze :p) kartę "Sapphire Radeon X1600PRO 256Mb DDR2 TV DVI (128
bit)" - szok, karty nie słychać wśród 3 wiatraków, z których najszybszy
kręci się z 1650RPM (dysk też z technologią wyciszania, cichy jest)... No
może z wyjątkiem momentu startu komputera, kiedy wiatrak na tej grafice
przez 1-2 sekundy udaje suszarkę do włosów (i dobrze, przynajmniej słychać,
że działa - i tak trzeba będzie tak z co tydzień palcem profilaktycznie
sprawdzić ;p, czy się kręci, bo cieplej w budzie komputera od tej grafiki
się zrobiło). Poza tym nie słyszę różnicy między tym a poprzednim radeonem
chłodzonym pasywnie (ZM80C-HP).

ps.: ale cena to drugi szok - początkowo była odpowiednikiem GF6600GT AGP,
ale teraz już idzie w kosmos...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel