Re: Mysz BT

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 14:37:53 MET

Użytkownik " Shreek" <pulikow NOSP@M poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dt1sif$gbu$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Czy jeśli kupię mysz BlueTooth to będzie ona współpracować z moim BT USB,
> czy tylko z tym, który jest w komplecie z myszą?
>
> Posiadam BT USB D-Link i w opcjach drivera nie widzę możliwości połączenia
> myszą?

Raczej będzie. Ale może ci nie wykryc myszy prawidłowo i nie bedziesz mogł
jej w zaden sposob konfigurowac. Ja tak miałem z Logitechem mx-900. Spaliło
mi sie w BT w hubie, ale ładowarka dalej działała. Podpiałem myszke do kompa
przez "zwykłego" BT na usb. Znajdował mi mysz, ale tylko jako postawową
windowsowską, tzn. 2 klawisze + rolka i nic wiecej. Zadnej mozliwosci
konfiguracji, oprogramowanie logitechu tez nie działa... Wiec nie wiem czy
warto.