Re: Tania drukarka do rzadkiego drukowania

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 21:19:23 MET

Użytkownik "speedmaster" <speedmasterBEZ_SPAMU1967@op.pl> napisał w
wiadomości news:dt0121$1stm$1@services.vline.pl...

Witam

[...]
> Potwierdzam , w marcu minie rok jak kupiłem Samsunga ML-1520 . Sporo
> drukuję , nie powiem :) . Jadę cały czas na cartridge`u startowym ,
> kupiłem butelkę z tonerem za 15 zeta . Dosypywanie banalnie proste , 5
> śrubek , cztery zatrzaski i cała górna pokrywa idzie do góry i można
> sypać . Mała , sprytna , jak dla mnie the best .
[...]

Zaintrygowała mnie Twoja wypowiedź. Pamietam czasy, kiedy Samsung robił
świetną elektronike. Pod warunkiem, ze nie będzie w niej jakiejkolwiek
mechaniki, nawet wyłacznika sieciowego ;->
Do rzeczy. Mam pare pytań:
- podaj, proszę, linka do jakiegoś wuwuwu z opisem uzupełniania tonera w
tym typie drukarki,
- w jakiej firmie kupujesz toner?
- jakie są (z Twojego punktu widzenia) zalety i _wady_ tego modelu?

Z góry dziękuję za pomoc :-)

Krzysztof Kucharski