Re: Tania drukarka do rzadkiego drukowania

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 20:57:34 MET

Użytkownik negatyf napisał:
> kup sobie tanią laserówke (np. samsung - sprawdź przed zakupem czy sa stery
> do Twojego sysyemu) toneru starczy Ci na jakieś 1500 stron i nie zaschnie

Potwierdzam , w marcu minie rok jak kupiłem Samsunga ML-1520 . Sporo
drukuję , nie powiem :) . Jadę cały czas na cartridge`u startowym ,
kupiłem butelkę z tonerem za 15 zeta . Dosypywanie banalnie proste , 5
śrubek , cztery zatrzaski i cała górna pokrywa idzie do góry i można
sypać . Mała , sprytna , jak dla mnie the best .

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU