Re: Tania drukarka do rzadkiego drukowania

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Sat 18 Feb 2006 - 01:21:56 MET

Użytkownik Krzysztof Kucharski napisał:
> Mam pare pytań:
> - podaj, proszę, linka do jakiegoś wuwuwu z opisem uzupełniania tonera w
> tym typie drukarki,
> - w jakiej firmie kupujesz toner?
> - jakie są (z Twojego punktu widzenia) zalety i _wady_ tego modelu?

Uzupełnianie toneru czyli regeneracja na przykład tutaj
http://www.futuregraphicsllc.com/techguides.php
Sam toner kupiłem tu http://www.tanidruk.com.pl/ , bo miałem bliziutko
, to samo osiedle , odbiór osobisty :) .
Zalety : małe wymiary , szybki druk , jakość jak na razie bez zastrzeżeń
Wady : pojemnik na papier od tyłu nie jest zamknięty , kurzy się

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>
pisząc do mnie usuń  BEZ_SPAMU