Świerzy<=> świeży system i ...kłopociki PART 2

Autor: index <filip_at_op.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 19:16:02 MET

Dla śledzących mój wcześniejszy post to powiem tylko tyle że na pewno nie są
to kości pamięci ponieważ włożyłem nowe i efekt taki sam .
A dla czytających po raz pierwszy to przytoczę to co wcześniej było :
Witam wszystkich czytających - mój problem na który się zetknołem to , źe
podczas instalacji komputer sie wiesza .
Tzn tak :
Już powybraniu dysku , formatowaniu go i przekopiowaniu plików
instalacyjnych i poponownym uruchomieniu komputera następuje na planszy
Windows XP zawisnięcie komputera . Sprawdzałem czy może nie przekopiował
wszystkich plików - wiec powtórzyłem jeszcze raz - ale okazało sie dalej to
samo .
Co może być przyczyną takiego zachowania .

Już mi sie wszystkie pomysły na razie sie wyczerpały - myśle jeszcze , że
może to wina dysku - ale na razie muszę gdzies upakowac dane które się tam
znajdują i spróbować system zarzucić na innym dysku .

Chyba że komuś przychodzi jeszcze jakiś inny pomysł .
Płyta to Asus P4c800 - dysk to MAXTOR 150 gB SATA .
Pozdrawiam