Re: Świerzy<=> świeży system i ...kłopociki PART 2

Autor: Sidi <excalibur2_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Feb 2006 - 23:05:23 MET

Użytkownik "index" <filip@op.pl> napisał w wiadomości
news:dsvr7n$5jq$1@inews.gazeta.pl...
> Dla śledzących mój wcześniejszy post to powiem tylko tyle że na pewno nie
> są
> to kości pamięci ponieważ włożyłem nowe i efekt taki sam .
> A dla czytających po raz pierwszy to przytoczę to co wcześniej było :
> Witam wszystkich czytających - mój problem na który się zetknołem to , źe
> podczas instalacji komputer sie wiesza .
> Tzn tak :
> Już powybraniu dysku , formatowaniu go i przekopiowaniu plików
> instalacyjnych i poponownym uruchomieniu komputera następuje na planszy
> [...]

U mnie nie wyrabiał zasilacz i komp zwisał nawet podczas instalacji systemu.
Mniej więcej w podobny sposób, albo po skopiowaniu plików i restarcie albo
nawet przed opcją formatowania. Wyskakiwał blue screen i różniaste kody
błedów. Dopóki nie miałem nowego zasilacza to pomagało zmniejszenie fsb o
kilkanaście Mhz.