¦wierzy<=> ¶wie¿y system i ...k³opociki PART 2

Autor: index <filip_at_op.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 19:17:45 MET

Dla ¶ledz±cych mój wcze¶niejszy post to powiem tylko tyle ¿e na pewno nie s±
to ko¶ci pamiêci poniewa¿ w³o¿y³em nowe i efekt taki sam .
A dla czytaj±cych po raz pierwszy to przytoczê to co wcze¶niej by³o :
Witam wszystkich czytaj±cych - mój problem na który siê zetkno³em to , ¼e
podczas instalacji komputer sie wiesza .
Tzn tak :
Ju¿ powybraniu dysku , formatowaniu go i przekopiowaniu plików
instalacyjnych i poponownym uruchomieniu komputera nastêpuje na planszy
Windows XP zawisniêcie komputera . Sprawdza³em czy mo¿e nie przekopiowa³
wszystkich plików - wiec powtórzy³em jeszcze raz - ale okaza³o sie dalej to
samo .
Co mo¿e byæ przyczyn± takiego zachowania .

Ju¿ mi sie wszystkie pomys³y na razie sie wyczerpa³y - my¶le jeszcze , ¿e
mo¿e to wina dysku - ale na razie muszê gdzies upakowac dane które siê tam
znajduj± i spróbowaæ system zarzuciæ na innym dysku .

Chyba ¿e komu¶ przychodzi jeszcze jaki¶ inny pomys³ .
P³yta to Asus P4c800 - dysk to MAXTOR 150 gB SATA .
Pozdrawiam