Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 12:01:34 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Misiek*, która zaskrzeczała:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=84594226

> Wychodzi drożej niż:

> http://allegro.pl/show_item.php?item=86209409
> +
> http://allegro.pl/show_item.php?item=86771531

Ja bym osobiście brał raczej coolera niż zestaw, ale ten konkretny IMO
będzie za głośny (nie wierzę w taki mały hałas przy 2300 rpm) i za mało
wydajny. Poza tym ma kulkowe łożyska i będzie to słychać. Akasy są z
tego znane. Dlatego z tych opcji mogłaby być lepsza przejściówka. Tylko
że ten wentyl Arctica jest dość wolny przy max obrotach (2500-2800
AFAIR) i mógłby nie dać rady z mocno grzejącym się procem, zwłaszcza z
boksowym radiatorem. Temperatury masz niby bardzo dobre, ale nie wiem
czy to z diody w procesorze czy z czujki pod nim, bo trochę wydają mi
się za niskie jak na 1,8V. :)

> I mam jeszcze jedno pytanie: czy coś takiego dałoby się zamontować na
> R9200?
> http://allegro.pl/show_item.php?item=84889052
> Rozumiem że te "ramiona" są ruchome i jeżeli są otwory w PCB to można
> montować bezproblemowo?

Tak, ramiona są regulowane. Jest masywniejszy od referencyjnego i
bardziej wydajny. Zwróć jednak uwagę na jego wielkość - zabierze slot
PCI jak nic.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8