Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 02:14:47 MET

Rafał Bartoszak wrote:
> Podmienili zawartość tej strony. Jak tam zaglądałem parę tygodni temu,
> to były testy identycznych Compaq'ów (teraz są tam tylko przy porównaniu
> cen) z zegarami 1.6.

Ano, tylko ten test wydaje się być sensowniejszy - tam ze strony Intela
nie była brana jeszcze Sonoma.

> Ale te acery wyposażone są identycznie. Różnią się raptem obudową ;)

Tak wynika z tabelki, ciekawe czy faktycznie tak jest. Chyba, że płaci
się tylko za napis Ferrari :)

> Prawda ?
> Zagadka - według teorii i powszechnego przekonania Centrino wypada
> lepiej, a jak wzięli dwa niemal identyczne notki tego samego producenta
> - sam musisz przyznać: REMIS

Bez wątpienia. Swoja drogą mogliby oprzeć testy o coś bardziej markowego
niż Acery, bo te nie mają najciekawszych baterii.
Przy okazji - chciałbym zobaczyć notebooka z Turionem, który przy wadze
2,3kg pojedzie 4.5h... Pentiuma już widziałem :)

--