Nagrywarka na USB

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 02:31:43 MET

Witam.
Mam taki problem. Jest sobie nagrywarka Nec 4551 podłączona przez
adapter usb2-ide, system WinXP sp2. O ile nagrywanie przebiega bez
problemu tak z odczytem dzieją się dziwne rzeczy. Otóż odczyt płyty
zatrzymuje się po jakichś 20% i ... zawiesza się. Pomaga tylko
odłączenie kabla usb. Co ciekawe na tym samym komputerze odczyt tej
samej płyty na linuksie (ubuntu livecd) przebiega bez problemu. No i mam
zagwozdkę. Co jest nie tak? W menadżerze urządzeń, we właściwościach
portów usb2 odznaczyłem wprowadzanie urządzenia w stan uśpienia, ale
efekt jest żaden. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie problemu?

Pozdrawiam