Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 15 Feb 2006 - 01:10:30 MET

Dnia 2006-02-15 00:09:43, encja *Markus Sprungk* wymodziła przez port
119 co następuje:

> Ja wiem doskonale. Jak trochę pomyślisz samodzielnie to zapewne też
> będziesz wiedział

Niestety, nie mogąc zdalnie ocenić rozmówcy, trzeba polegć nie na tym,
co sobie myśli, ale na tym, co napisze. A tu - kiepsko....

[...]

> Rozumiem, że dla Ciebie laptop służy tylko do przenoszenia plików.
> Wszystko jasne

Potwierdzasz moje obawy: nic nie rozumiesz...
Jak byś się zdobył na odrobinę obiektywizmu, to byś uprzejmie zauważył,
że kilka postów wyżej pisałem, że sam używam notebooka jako serwera. Ale
tylko do celów developerskich. A konkretnie to pary notebooków:
klient-serwer.

> A dlaczego_ten_HP ma mieć? Zdaje się, że zmieniłeś temat z HP na serwery

Tracisz wątek.

> Proponuję zrewidować swoje poglądy na rynek serwerowy

Dziękuję, wolę pozostać przy swoich.

> Oczywiście. W ślad za szybkim procesorem idą inne elementy. Czy ktoś
> uwierzyłby, że w laptopie będą dyski SATA i grafika na poziomie 7800GTX w
> trybie SLI? A widziałeś serwery Toshiby konfigurowane bezprzewodowo?
> Niewielka skrzyneczka mieściła wszystko co potrzeba i to kilka lat temu

A widziałeś *zoptymalizowane* zapytania SQL kładące na kilka godzin na
łopatki serwery 4xXEON 3GHz, z macierzami RAID10 na dyskach Seagate
Cheetah 15000RMP ?
Bo u mnie notebook może co najwyżej robić za serwer czasu. W każdej
innej roli tylko by przeszkadzał.
No, ale skoro u Ciebie daje radę, to zwracam honor.

Ale tak wogóle to przypominam, że chodziło mi o drobiazg - notebook nie
jest docelową platformą dla systemów serwerowych. I jeśli nie zgadzasz
się z tą opinią (faktem!), to nie ma po co gadać, bo nigdy nie
skończymy. A jeśli się zgadzasz, to... też nie ma o czym gadać. A
kończąc temat: HP oficjalnie zaleca do notebooków Windows XP Prof.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]