Re: Wyciszmy go trochę...

Autor: Misiek <_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 21:20:23 MET

> Ja tam bym sobie zostawił ten w obudowie, przynajmniej na próbę, ale
> zależy od ułożenia wszystkiego w środku. Gdybyś się zdecydował na
> pasywne chłodzenie R9200 to wentylator bliżej karty byłby lepszy niż sam
> dwuwirnikowy zasilacz (sprawdzałem na swoim zestawie). Inna sprawa że
> hałas zasilacza + wentylatora może nie być akceptowalny, więc warto
> sprawdzić.

Faktycznie z tego co kiedyśbadałem obudowę to wiatrak z tyłu nie jest ż
taki hałaśliwy jak ten u szczytu obudowy. Przepływające przez szczyt
obudowy powietrze hałasuje niemiłosiernie.

> A obudowę można pewnie lekko zmodować, np. usunąć te dziury razem z
> przestrzenią międzydziurową. ;)

Chyba tak zrobię z tylnią ścianą jeżeli po zamontowaniu dwuwirnikowego
zasilacza hałas nie będzie zbyt duży a temperatury sugerować będą że można
zwiększyć przepływ powietrza przez obudowę.

> BTW, jaki to model tego 80mm? Jest jeszcze jakiś inny w obudowie, np. z
> przodu?

80mm to jakiś prawie no-name - który siedział w obudowie (o zgrozo -
Codegen) od nowości. Sam w sobie nie jest strasznie hałaśliwy tylko
przepływ przez źle rozplanowane otwory jest nie do zniesienia. Z przodu nei
ma wentylatora, jest tylko ten u szczytu obudowy.