Re: Notebook HP i sterowniki

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 10:17:33 MET

Dnia 2006-02-14 08:21:09, encja *Markus Sprungk* wymodziła przez port
119 co następuje:

> O zgrozo - wersje bez systemu nie mają *nic* a tak się składa pechowo dla
> HP, że ich laptopy można kupić bez systemu i bez_jakiejkolwiek_płyty. Dodam
> - o zgrozo, że taki Acer, Asus, Aristo, FS dodają drivery na płytach bez
> żadnej łaski i także w przypadku zakupu ich produktu *bez systemu*.

cytuję:
"Żaden laptop HP nie ma sterów dołączonych do laptopa." Ani słowa o tym,
że kupowałeś bez systemu. Więc jak najpierw uogólniasz, to się nie
czepiaj, że Cię prostują. Bo ja równie dobrze mogę napisać, że *każdy*
ma drivery.

> Rozumiem, że HP musi się wyróżnić nawet w tym przypadku :>

Ja nie jestem HP, więc nie do mnie te teksty. Jak ktoś pisze nieprawdę,
to go prostuję.
Jeśli nie dali płytki, to dali dupy. I tyle - nie jestem krucjatorem HP

[...]
> Bo?

Bo nie.
Nie mówię,że nie można, mówię, że notebooki i serwery to inny segment
rynku. Jak mnie zamierzasz zacząć przekonywać, że mamy wolny kraj, i
nikt Ci nie zabroni instalować takiego systemu, jaki chcesz, to Ci mówię
że masz rację. Więc nie prowokuj flame pytaniami w stylu "Bo ?"

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]