Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 19:47:00 MET

Dnia 2006-02-14 17:25:46, encja *Pedro44* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Póki co biorę pod uwagę tylko Centrino, mój hapek jest Centrino i bardzo mi
> się podoba idea surfowania 4h na baterii i wolałbym z tego nie rezygnować ;-)
> Turiony z tego co widziałem póki co aż tyle nie trzymają.
>
> Mam cholernie mieszane uczucia przyznam...

Można się kłócić, na zasadzie co jest lepsze - Gwiazdka czy Wielkanoc ;)
Problem większej ilości detali na ekranie można załatwić większą
rozdzielczością tradycyjnej matrycy 4:3. Co wolisz ?

Pytanie Centrino czy Turion też zależy od preferencji: Turion jest nieco
szybszy, ale żre nieco więcej prądu. Jeśli zatem kupisz nieco
wolnieszego Turiona, będziesz miał maszyną porównywalną pod każdym
względem z nieco szybszym Pentium M, a dodatkowo gotową na 64bit system
operacyjny. Mój hapek trzyma ok 3 h surfowania przy pełnej jasności
matrycy, przy mało intensywnym użytkowaniu dobija do 3:40h. Ale to 2,2
GHz, jak kupisz wolnieszą wersję, zapewne luźno dociągniesz do 4h.
Wybieraj, przebieraj ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]