Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 17:19:34 MET

Pedro44 napisał(a):

> No właśnie... Ze zniekształceniami rzeczywiście nie miałem racji, jak się
> zastanowić to nie było sensu pytać bo odpowiedź była oczywista ;)

No niby tak, ale ja niedawno koledze staralem sie doradzic co ma wybrac
i tez nie widzac ekranu zdalnie stwierdzilem, ze cos moze z proporcjami
byc nie tak, wiec nie jestes odosobniony. Sprawa wagi pewnie ma
znaczenie. Sprawa poboru pradu juz moim zdniem mniej. Bo te 20% matrycy
moim zdnaiem nie zje 20% pradu. Zeby oszczedzic energie trzba moim
zdaniem p prostu wybrac oszczedny procek (Centruno intela albo Turiona
AMD). Tymaczesem obecnie sam tez wybralbym wlasnie taki rozmiar, bo jak
powiedzialem w tych dodatkowych pikselach ustawialbym sobie paski
narzedzi (albo nawet pasek zadan Windows w pionie), dzieki czemu obszar
roboczy moglby bardziej przypominac kwadrat, a o to moim zdaniem chodzi
zarowno w programach graficznych jak i w edytorach (tekstu lub
srodowiskach programistycnzych). Do Excela chyba tez troche szerokosci
nie zaszkodzi bo jak wiadomo tekst jest szerszy niz wyzszy i zawsze
kolumn jest znacznie mniej niz wierszy. Ale to tylko moje dywagacje, bo
nie mam takiego ekranu na codzien.
Maciek