Re: Panoramiczna matryca w laptopie

Autor: Pedro44 <pedro44_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 17:12:22 MET

> I musial go ze soba wszedzie nosic, czy chcesz czy nie. No bo taka jest idea
> laptopow, niezaleznie co spece od sprzedazy tzw "desktop replacements" chca
> nam wcisnac.
> Moim zdanie to tylko zbedny kilogram i dodatkowe waty pobrane z baterii.
> Ale wierze, ze to sie moze podobac, w koncu widze ile tych "panoram" sie
> dookola pojawilo ostatnio.

No właśnie... Ze zniekształceniami rzeczywiście nie miałem racji, jak się
zastanowić to nie było sensu pytać bo odpowiedź była oczywista ;) Ale
dodatkowe, niepotrzebne zużycie baterii i waga to jest argument, tym bardziej
ze energooszczędność jest jednym z głównych czynników jakie będę brał pod
uwagę a co do wagi to mam dość targania na placach tego mojego aktualnego HP,
więc marzy mi się by był lżejszy...

Nadal czekam na więcej opinii, dzięki!