Re: Gigabyte k8nsc939 i 4x512 RAM

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 10:36:44 MET

"Roman Sąsiada" <nie.lubie.spamu@i.hate.spam> wrote in message
news:dss5ll$ho1$1@news.dialog.net.pl...

> Ta, oprócz podnoszonych pomysłów z uszkodzonymi pamięciami lub gryzącymi
> się kostkami pamięci proponuję sprawdzić, czy w BIOSie nie jest wymuszane
> 1T. Jeżeli jest - ustawić na AUTO, jeżeli nie jest, no to nie wiem...

Chyba bylo ustawione 1T, btw masz gdzies jakis link pod reka (moze byc po
ang) z opisem co znacza te cl, ras, tas itp.
paramtery pamieci ustawiane w biosie ?

> To jest płyta z socket 754 i procki na niej nie obsługują DualChannel.
> Wątpię czy to daje się wyłączyć/włączyć na płycie, to akurat zależy od
> kontrolera pamięci w procku no i oczywiście od obsadzenia gniazd pamięci
> na płycie - muszą być obsadzone w odpowiednich gniazdach, aby DualChannel
> się włączył, co jest oczywiście zjawiskiem wysoce pożądanym.

To jest plyta na 939, a nie 754. Link
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17127.
Dzisiaj posprawdzam te parametry pamieci, bo z tym 1T 2x512 dziala bez
problemu.

Daniel